Za učenike Prve gimnazije održane radionice udruge Mladi nadareni matematičari Marin Getaldić
Autor: Janja Banić, 6. 6. 2016.
3.6.2016. David Šušnjić i Vedran Stipetić, predstavnici udruge Mladi nadareni matematičari „Marin Getaldić“, održali su dvije radionice kojima su pokušali popularizirati matematiku među učenicima naše škole. Tako je David Šušnjić u sobi 35 održao radionicu za 1. i 2. razrede pod nazivom "Modeliranje širenja bolesti". Učenici su dobili priliku promatrati širenje neke bolesti na različitim primjerima i modelima, uočiti utjecaj cijepljenja i imunosti na širenje bolesti te kako „matematički“ spriječiti ili proširiti neku bolest. Student Vedran je održao radionicu pod nazivom "Kriptografija" u sobi 23. Radionica je namijenjena učenicima 3. i 4. razreda koji su dobili priliku povezati matematiku sa sigurnim načinima slanja poruka. Oko 60-ak učenika ukupno je sudjelovalo u radionicama i, prema njihovim reakcijama, možemo zaključiti i da su im radionice bile zanimljive. Predstavnici udruge koji su vodili radionice su bili vrlo susretljivi i izrazili su želju da ponovno dođu iduće školske godine, no ipak malo ranije kako bi radionicama mogli prisustvovati i maturanti. Dogovoreno je s njima da ćemo ih kontaktirati u rujnu kako bismo dogovorili radionice na vrijeme. Fotografije s radionica pogledajte na školskoj Facebook stranici. Andreja Veršić, prof.
Online izdanje
ARHIVA:
Tehničke preporuke: za čitanje kliknite na naslovnicu. Pregled se preporuča u Chrome, Mozilla Firefox preglednicima i s normalnom veličinom fonta podešenom na mobilnim uređajima.
Pratite zanimljive članke koje na engleskom jeziku pišu naši učenici, polaznici grupe English news agency (klik na logo)!
Ukupno: 3515102
Ovaj mjesec: 12009
Ovaj tjedan: 2369
Danas: 594
Obrazovanje |
Dnevni tisak |
e-knjiznica |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |