preskoči na sadržaj

Prva gimnazija Varaždin

 > Naslovnica

Interaktivno predavanje i radionica za nastavnike Prve gimnazije: Poticajni pristup vrednovanju postignuća učenika, Elvira Nimac, prof. psiholog

Autor: Janja Banić, 15. 4. 2013.

U Prvoj gimnaziji Varaždin, 29. travnja 2013. održat će se interaktivno predavanje i radionica za nastavnike, koju će voditi prof. psihologije, gospođa Elvira Nimac. Ciljevi predavanja i radionice su: osvijestiti smisao, svrhu, cilj i važnost vrednovanja postignuća učenika, razlikovati sumativno i formativno vrednovanje, razumjeti važnost formativnog vrednovanja, poznavati, razumjeti i koristiti različite postupke formativnog vrednovanja postignuća učenika, razumjeti i primjenjivati kvalitativnu analizu prilikom zaključivanja ocjena, prihvatiti potrebu stalnog preispitivanja poticajnosti korištenih postupaka vrednovanja. Aktivnosti tijekom rada su interaktivno predavanje  (60 min) i radionica (45 min). Pozivamo sve kolege da se dobrovoljno odazovu ovom predavanju i radionici, te potpisom na obrascu na oglasnoj ploči u zbornici potvrde svoj dolazak. Svi pripravnici Prve gimnazije obvezni su prisustvovati. U vrijeme ocjenjivanja i zaključivanja ocjena te pojačanog vrednovanja učeničkih postignuća, savjet stručnjaka je svakako dobrodošao. Detalje o sadržaju predavanja i radionice možete pročitati pod "više".

Sadržaj predavanja i radionice:

Školovanje ima smisla ako potakne učenike na stjecanje važnih kompetencija. Te kompetencije su ciljevi nastavnog procesa koji se ne odnose samo na akademsko područje, već i na razvoj osobe u cjelini. Da bi se provjerilo u kojoj mjeri su ostvareni ti unaprijed definirani ciljevi, važno je vrednovati učenička postignuća. Taj proces može se odvijati na način koji ima za posljedicu selekciju učenika s obzirom na različite fakotre koji utječu na uspjeh u školi, kao i na način da se što veći broj učenika potiče na ustrajan i kvalitetan rad kojim se potiče razvoj njihovih sposobnosti i osobnosti.

Poticanje na ustrajan rad primarni je cilj vrednovanja postignuća učenika u svim područjima njegova razvoja u osnovnoj i u srednjoj školi. Da bi se taj cilj ostvario, nužno je vješto kombinirati sumativno i formativno vrednovanje i pri tome poštovati načela te koristiti postupke koji povećavaju vjerojatnost poticajnosti pristupa. Ta načela i postupci dobro su poznati učiteljima tj. nastavnicima, ali se suviše često ne primjenjuju u praksi zbog svakodnevnih obaveza i rutine, kao i zbog novih zahtjeva u nastavi. Tako mnogi nastavnici ne obraćaju dovoljno pozornosti načelima i postupcima koji povećavaju poticajnost pristupa vrednovanja postignuća učenika, tj. nisu ih u pojedinim, važnim trenucima svjesni.

Stoga je povremeno važno, na različite načine, ponavljati i utvrđivati ranije stečena znanja iz ovoga područja i dopunjavati ih novim spoznajama iz suvremene odgojno-obrazovne prakse te je potrebno međusobno razmjenjivati praktična iskustva i raspravljati dileme koje proizlaze iz prakse.




PGV ljetopis 2023.

Online izdanje

ARHIVA:

PGV ljetopis 2022.

PGV ljetopis 2021.

PGV ljetopis 2020.

Tehničke preporuke: za čitanje kliknite na naslovnicu. Pregled se preporuča u Chrome, Mozilla Firefox preglednicima i s normalnom veličinom fonta podešenom na mobilnim uređajima.

 

ŠKOLSKA KNJIŽNICA NA FEJSU:

 

PGV Nastava na daljinu
Politika privatnosti PGV
QR

News for YOUth - by PGV

Pratite zanimljive članke koje na engleskom jeziku pišu naši učenici, polaznici grupe English news agency (klik na logo)!

Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 11. 2013.

Ukupno: 3515174
Ovaj mjesec: 12081
Ovaj tjedan: 2441
Danas: 666
Korisni linkovi
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Tražilica
CMS za škole logo
Prva gimnazija Varaždin / Petra Preradovića 14, HR-42000 Varaždin / gimnazija-varazdin.skole.hr / ured@gimnazija-varazdin.skole.hr
preskoči na navigaciju