„Što EU čini za mene i moju budućnost po pitanju očuvanja okoliša?“
Autor: Josip Sačić, 2. 10. 2019.
Još jedan u nizu nagradnih videonatječaja Europskog parlamenta nazvan EUROSCOLA #EKOscola okupio je učenike 3.G razreda u izradi jednominutnog videa koji odgovara na pitanje „Što EU čini za mene i moju budućnost po pitanju očuvanja okoliša?“. Za natječaj smo saznali samo tri dana prije njegova kraja i brzo smo zbili redove kako bi osvojili putovanje u Europski parlament u Strasbourgu. Kroz noć smo osmišljavali teme i dolazili do ideja za video. Nas dvadeset i dvoje, kao i dvoje učenika 3.IB (koji su do ove godine išli s nama u razred), u petak smo snimili scene za naš video fokusirajući se na ekološke mjere u prometu koje nam omogućuju da živimo punim plućima i osiguravaju bolju, čišću i sigurniju budućnost. Video smo uredili kroz vikend i u ponedjeljak, 23. rujna, prenijeli smo ga na YouTube te ga prijavili na natječaj tik prije kraja. Pozivamo vas da ga pogledate naš video uradak i saznate što EU čini za mene, ali i što ja sam mogu učiniti po pitanju očuvanja okoliša. Veliku pomoć pružio nam je naš mentor i razrednik profesor Marko Šafran. Iako, nažalost, nismo osvojili nagradu (naš predmaturalac 😊), svakako smo proveli nekoliko nezaboravnih sati u slozi, pokazavši da je svaki razred jedno. Kad se male ruke slože, uistinu se može sve. Marko Varga, 3.g
Online izdanje
ARHIVA:
Tehničke preporuke: za čitanje kliknite na naslovnicu. Pregled se preporuča u Chrome, Mozilla Firefox preglednicima i s normalnom veličinom fonta podešenom na mobilnim uređajima.
Pratite zanimljive članke koje na engleskom jeziku pišu naši učenici, polaznici grupe English news agency (klik na logo)!
Ukupno: 3515111
Ovaj mjesec: 12018
Ovaj tjedan: 2378
Danas: 603
Obrazovanje |
Dnevni tisak |
e-knjiznica |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |