2013-02-28 12:16:39 Analiza i rezultati evaulacijskih listića uz kviz o Marinkoviću Zahvaljujemo svim sudionicima kviza koji su popunili evaulacijske listiće i pomogli nam da svojim razmišljanjima o temi kviza, organizaciji i nagradama, neki naši budući kvizovi budu još uspješniji. Na 1. pitanje kako ti se svidio kviz u cjelosti 100% vas je odgovorilo jako mi se svidio. Na 2. pitanje kako ti se čini oblik kviza (prezentacija/čitanje/listić za odgovor) 100% vas je odgovorilo odlična kombinacija. Na 3. pitanje kako ocjenjuješ temu kviza 70% odgovorilo je zanimljivo i korisno, 10% zahtjevno i korisno, 20% zaokružilo je i jedan i drugi odgovor. Na 4. pitanje misliš li da su pitanja bila previše teška, očekivano teška, ni teška ni laka ili previše jednostavna 30% vas misli da su bila očekivano teška, a 70% ni teška ni laka. Najviše su nas zanimale vaše primjedbe i sugestije za neko buduće slično događanje u knjižnici. Smatrate da je tema bila pogođena i prigodna; jako vam se svidjela; bilo bi lakše da ste to gradivo već radili na nastavi, ali ovako je bilo još izazovnije; tema je izvrsna; odlična; korisna jer ste se pripremali i za Državnu maturu. S organizacijom kviza ste jako zadovoljni; bila je odlična; jako dobra... Nagrade su bile motivirajuće; poticajne; odlične i jedna primjedba na nagade da knjiga Digitalna fotografija nije baš primjerena za ovu temu kviza s čime se i mi slažemo, ali u ova teška vremena to je knjiga koju je donirao izdavač. Izjasnili ste se da je kviz za vas jedan novi oblik provjere znanja i dobar način učenja; da je zanimljiviji od testova na satu; da se zapamti lakše i više; to je odličan način da se učenici zainteresiraju za temu; jako vam se sviđa atmosfera koja je bila ugodna, a ipak se ponavlja i provjerava naučeno, a i proširi znanje. Nismo se nadali ovakvim pohvalama, hvala vam. To je samo znak da je kviz kao oblik provjere znanja i učenja dobar, poticajan i super način koji vas potiče na čitanje i učenje. Vidimo se u knjižnici! Sva pitanja nalaze se u prilogu.
|
Prva gimnazija Varaždin |