2021-06-18 10:40:18 Rad Vijeća učenika u šk. god. 2020./2021.
Članovi Vijeća učenika su ove školske godine u suradnji sa školskom psihologinjom uspješno sudjelovali u organizaciji školskih aktivnosti i događanja, te rješavanju raznih izazova povodom epidemije COVID-19. Nastavno na prošlu godinu, svi sastanci Vijeća učenika održani su putem online platforme Zoom. Iako komunikacija i interakcija uživo svima je nedostajala, Vijeće je međusobno surađujući ostvarilo sve zahtjeve učenika i drugih članova školske zajednice. Na početku školske godine uveli smo nove članove u rad i plan Vijeća Učenika, te odabrali učenike-mentore koji su pomagali ovogodišnjim učenicima prvih razreda u prilagodbi na novu okolinu. U suradnji s Elektrostrojarskom školom Varaždin organizirali smo i sudjelovali u humanitarnoj akciji pod sloganom “#KROVZAPETrinju” za pomoć jednoj obitelji s područja pogođenog potresom 29. prosinca 2020. U sklopu te akcije Vijeće je organiziralo online Humanitarni kviz gdje su ekipe kao donaciju uspjele sakupiti 1614 kuna. Vijeće je također organiziralo već tradicionalan Božićni, no i Halloween kviz znanja na kojima su učenici imali mogućnost pokazati svoje znanje. Vijeće učenika ove godine je također odlučivalo o važnim mjerama i odredbama na razini škole, pa tako primjer toga je provedena anketa i odluka o zamjeni smjena prvih i trećih razreda, odnosno jutarnje i popodnevnih smjena. Osim službenih predstavnika, imali smo i aktivne pridružene članove: Dorijan Habek (2.c), Jan Posavec (3.f), Mihael Kralj (3.IB), Jan Tesla Frčko (4.e), Marko Varga (4.g). Vijeće učenika je i ove godine, unatoč težim okolnostima i konstantnom mijenjanju modela i načina održavanja nastave, ostalo motivirano i spremno na zajednički rad i međusobnu komunikaciju. Nadamo da sljedeće godine nastavimo istom stopom, po mogućnosti i u prirodnom okruženju. Zahvaljujem se svima koji su pokazali interes i volju za rad u Vijeću učenika, te se nadam da ćemo i sljedeće godine imati isto tako marljivu i komunikativnu atmosferu kakvu smo ove godine uspjeli ostvariti. Marko Daraboš, 3. IB, predsjednik Vijeća učenika
Službeni predstavnici razreda u Vijeću učenika ove su godine bili: Fran Rabuzin (1. a), Nika Mihin (1. b), Lorena Benčić (1. c), Viktor Peharda (1. e), Ivan Puklavec (1. e), Hedi Dujmović (1. f), Aleksandra Balentović (1. g), Damian Kolarić (1. h), Paula Sviben (2. a), Laura Vresk (2. b), Jana Kovačić (2. c), Sara Čoh (2. d), Petra Grula (2. e), Iva Stanisavljević (2. f), Mislav Putarek (2. g), Andrej Krbot(2. h), Klara Medvedec (3. a), Ema Horvatić (3. b), Jan Špiclin (3. c), Juraj Cesar (3. d), Fran Kovačić (3. e), Martin Perić (3. f), Matej Čok (3. g), Mateja Nogić (3. h), Marko Daraboš (3. IB), Eva Sajko (4. a), Magdalena Briševac (4. b), Tia Brezovec (4. c), Jana Dorić (4. d), Laura Lukačić (4. e), Miša Janković (4. f), Korina Klampfl (4. g), Marko Kralj (4. h), Alisa Pevec (4. IB).
Nastava na daljinu - naša iskustva, naši izazovi, naše anegdote Ova školska godina, kao i prošla, po mnogočemu je bila posebna, a najviše se to osjećalo u provođenju nastave; na sve moguće i nemoguće načine. U ranu jesen svi smo zajedno ponovno sjeli u školske klupe, ovoga puta pod maskama. Mnogi učenici su uz smiješak i čuđenje komentirali da nikad nisu mislili da će se toliko veseliti ponovnom ulasku u školsku zgradu. Doduše, nije sve baš bilo isto kao prije, ali ubrzo su maske, dezinfekcija ruku i mjerenje temperature postali samo još jedan dio svakodnevne rutine. Nažalost, nužan rad u dvije smjene nije odgovarao svima, i doveo je do mnogih rasprava čak i na službenim sastancima Vijeća učenika. Žustre rasprave su se također vodile i oko provođenja nastave miješanih grupa koje su veći dio godine provele potpuno online, a tek nedavno prešle na hibridni model ili “pola-pola” kako ga nazivaju neki budući da je dio učenika online u drugoj učionici. Kao i uvijek, mišljenja su podijeljena; nekima odgovara da se cjelokupna nastava održava u školi pa im je ostatak dana slobodan, a neki smatraju da bolji raspored koji hibridni model omogućava nije vrijedan brojnih tehničkih poteškoća. Naime spajanje na Zoom sastanke preko mobitela u učionici je za mnoge bilo iskustvo “puno šumova, nespretnih položaja kamera i ponavljanja profesora unedogled”. Slične žalbe čule su se i od mnogih učenika koji su morali pratiti nastavu online iz svojih soba dok je ostatak razreda sjedio u školskim klupama. Doduše, neki su uspjeli naći i pozitivnu stranu modela B - kraće trajanje sata jer “dok profa spoji sve kablove i dok se svi prijave pol sata već prođe i onda me ne stigne pitat”, zadovoljno je primijetio jedan učenik. Načini ispitivanja su ove godine bili neobična mješavina starog i novog pa smo i profesori i mi upoznali čari exam.net i drugih online platformi. Ispiti uživo su također imali svoja nova pravila pa smo tako imali najrazličitije metode distribucije i sakupljanja ispita, ali kako jedna učenica kaže “i to je bolje nego složeni radovi od prošle godine”. Neki se možda s njom ne bi složili, no na kraju krajeva svi možemo zaključiti da jedva čekamo da nam se načini rada ili barem raspored ne mijenja toliko često. Varietas delectat rekli bi stari Rimljani, ali mislim da bi se svi više složili s našim starima koji kažu: “Čega je previše ni s kruhom nije dobro.” Alisa Pevec, 4. IB, prošlogodišnja predsjednica Vijeća učenika
|
Prva gimnazija Varaždin |